gabriellaelinsofia

Alla inlägg under september 2010

Av Gabriella Mattsson - 28 september 2010 19:41

tjarå
jo att idag var jag o klippte mig men de syns tammefan inte! :/ 
df är jag så jäääävla missnöjd med dt!
så jag ska beställa en ny tid och kanske slinga dt (om jag får (a)) haha
och resten av kvällen har spenderats hemma (helt otroligt dt med) annars
brukar jag ju typ va ute i byn o ränna hela tiden.
imorgon har vi fotografering också (om jag inte nämnde de förra inlägget?) hah
jag kommer se helt cp/konstig/dum/ful o allt annat som går att nämna xD 

men iaf..dom här skorna vill jag ha
eller de kanske är onödigt att köpa dom åt mig för jag går ändå antagligen inte nå mkt med dom så xD

 

Av Gabriella Mattsson - 27 september 2010 22:10

nåhej
ikv har man vart på hammarbo,och det kommer bilder därifrån sen längre
ner..men det börjar faktikst bli tråkigt där :s eh
och igår gjorde jag inte så mkt (vad jag tror iaf?) eller jag var ju ute

och gick långt iaf.
imorgon ska jag klippa mig oxå,undrar hur det blir haha ganska passligt
egentligen eftersom vi har fotografering på onsdag :)
men iaf här kommer bilder


 
   
   

Av Gabriella Mattsson - 26 september 2010 17:06

tjoho
fyfan söndag,de e seeeegt!
haha men iaf..min helg har nog vart bra :)
har vart med slirare som vanligt haha :D 

         

Av Gabriella Mattsson - 25 september 2010 16:15

väntar på att elin och tobbe ska komma hem! 
har tråkigt,så jag tkr att dom borde komma hem NUUU! :(

Av Gabriella Mattsson - 25 september 2010 00:18

har vart i stan ikv..de va ganska tråkigt där o kallt!!
men sen kom lennarth o rädda oss,så vi fick åka lite supra,
så jävla underbart!! :DDD 
kanske åker med han imorgon(idag) igen då :D
haha o vi ska väl tääää lite oxå kanskeeee ;)
men nu ska jag ut o röka och sen typ sova så man orkar
tää imorgon(idag) då :D hahah!

   
peace! 

Av Gabriella Mattsson - 23 september 2010 21:53

tjänna.
jo nu har jag blivit friskare iaf..
och ikv har man vart på hammarbo,men de är ganska slött där ändå
men vad annars kan man göra här ute i hammarland? :s xD haha
jo ingenting!
och vettefan vad man ska göra i helgen :o
det ända jag vet e att jag KANSKE ska med elin på bortamatchen på
lördag men sen då? eh..jadu..
och fb laggar sönder,blir snart arg!!     
men nu ska jag äta och sen blir de nog tv:n  


peace!  

    

Av Gabriella Mattsson - 22 september 2010 22:00

har hållit på med min blogg ett tag nuueeee
men jag blev nog helt okej nöjd nu iaf..
ska nog inte till skolan imorgon heller.. känner
mig inte så bra ännu.. :/
men jag vill ändå inte heller va hemma,de e så
tråååååkigt!
men nu ska jag se på tv, G´NIGHT!    



   

Av Gabriella Mattsson - 22 september 2010 21:30

  

Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards