gabriellaelinsofia

Alla inlägg under december 2010

Av Gabriella Mattsson - 30 december 2010 23:13

ja ni ser ju rubriken!! :DDDDDDD
så jäääävla glad över att nyåret kommer spenderas med min underbara
kusiin! :D <3
tror att vi ska sova i  sund imorgon..och på lördag kommer ronjas pappa/ min
farbror efter oss..för att vi ska hem till han o träffa hans syster/ vår faster ;)

kommer bli awesome dt oxå,för att jag har inte träffat ika på ett tag!
och jag får träffa hennes nya brud oxå,som jag inte har gjort... :)

sen vettefan va som häänder! :o
men jag är så jävla GLAAAAD/TAGGAD!!!!!
dt kommer bli fett awesome! OMG!! 
och jag saknar fortfarande min papppaaaaa! han kommer hem först den 7 januari,på hans födelsedaaag!!!!
pappa gav ju johanna pengar för att hon sku typ skjutsa mig på nyår,för att
pappa brukar alltid komma efter mig när jag är på fyllona...men såklart så behöver jag ingen skjuts!! damn vad johanna har tur med pengar :)  
men nu ska jag kolla lite filmilainen! :'D
just dt,jag har ju fått en ny soffa/säng in till mitt rum! STOOOR! HUUGE! haha
nej men den är pööörfekt! :) kmr väl bild ngndag :)
men pussilainen! 


 


damn,vad jag tkr om dig <3

Av Gabriella Mattsson - 30 december 2010 15:19

jag är så jäävla taggad! WOHOO! 
kommer bli så jäävla kul imorgon! :')
hela kvällen kommer spenderas med ronja! o massa fleeeer..i sund :')
så om ngn vill mig ngt,så riing! för jag har inge saldo..eller jag kan messa lite till
men dom messena behöver jag!! så riiing! :'DDDDDD 
tihihi! (a)
pusssen 

och jo..johanna om du läser dt här..så du behöver inte fara någge långt bort OM
du ska komma efter mig,eller skjutsa mig ngnstans.. :')  

Av Gabriella Mattsson - 29 december 2010 17:33

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
hm..tror dt
2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha kom inte ihåg va mitt nyårslöfte va förra året xD
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
neej
4. Dog någon som stod dig nära?

5. Vilka länder besökte du?
sverige & finland 
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
jo,lika kul sommar med h:länningarna :') 
7. Vilket/Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
hmm..ingen aning :o
8. Vad var din största framgång under 2010?
haha, jadu :P
9. Största misstaget?
ja dt säger jag inte häär..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jo sjuk har jag varit,men skadat mig har jag inte gjort..
11. Bästa köpet?
tfn! :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? 
tobak & alkohol.. hahah
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
antagligen...kommer inte ihåg heller..mitt minne är gone 
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?

David guetta-memories
summer of 69!  

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och,lite då o då..
16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
jadu...har gjort dt mesta
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
jadu..
18. Hur tillbringar du julen?
med min familj såklart! 
19. Blev du kär i år?
JA! 
20. Favoritprogram på TV?
two and half men! 
21. Bästa boken du läste i år?
läste ingen bok :)
22. Något du önskade dig men inte fick?
jag vet inte :o
23. Vad gjorde du på din födelsedag i år?
hmm...jag var i skolan..kmr inte ihåg..
24. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
jodå :) 
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
som ett helt vanligt år :P
26. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner såklart :') 
27. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahah, sommaren sean banan måsta man ju bara träffa :P 
28. Vem saknade du?
hm..jadu :P 
29. De bästa nya människorna du träffade?
dom  i min nya klass såklart :) 
30. Vilka är dina nyårslöften till 2011?
SLUTA RÖÖÖKA!  hoppas att de går bra! :) 

Av Gabriella Mattsson - 29 december 2010 15:41

jo redan onsdag..2 dagar kvar,sen jääävlar! :'D haha!
har inte gjort så mkt idag heller...städat lite här hemma..

kanske far o åker pulka imorgon igen då! haha men då tar vi nog dn korta
vägen dit! :'D  

kommer lite bilder från skolan :') 


haha ojoj
     

några från klassen

   

:')

Av Gabriella Mattsson - 29 december 2010 00:16


Av Gabriella Mattsson - 28 december 2010 23:54




haha,jo..jag tkr om gammal musik..kanske inte ni gör dt..
men ni får stå ut med dt ;')  

-

Av Gabriella Mattsson - 28 december 2010 23:48

"You say you're lookin' for someone

who's never weak but always strong 

to protect you and defend you

whether you are right or wrong 

someone to open each and every door


you say you're lookin' for someone

who'll promise never to part 

someone to close his eyes for you

someone to close his heart

someone to die for you and more


you say you're lookin' for someone

to pick up each time you fall

to gather flowers constantly 

and to come each time you call

and will love you for your life 

and nothin' more"  



  

Av Gabriella Mattsson - 28 december 2010 23:34

jo som sagt,typ rubriken säger dt..
har kollat på en film i kväll oxå, "walk the line". Så jävla bra alltså! :')
annars idag har jag inte gjort ett skit typ..varit barnvakt åt nadja..skit länge..
och på torsdag,så kanske emma och jag ska fara o åka pulka igen! :'D hahah
så jääävla kul!
men dt här blir nog ett kort inlägg..ska ut o röööjjka sig liite..
ska försöka sluta efter nyår... :') hoppas dt går bra!  


  


  

Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards