gabriellaelinsofia

Alla inlägg under november 2010

Av Gabriella Mattsson - 28 november 2010 22:29

HAHAHAHA så mkt som jag skratta igår,har jag inte gjort på läänge! 
fyfan ja,men dt har vart jääävligt kul alltså!
men nu ska jag sova fyfan har någge brandkurs imrorgon :o
så puss o godnatt

   

Av Gabriella Mattsson - 25 november 2010 12:24

fyfan...jag känner mig dålig..har inte vart på praktik,och ska egentligen va där 
hela veckan,men när man blir sjuk så kan man ju inte göra någge åt dt! :((
imorse höll jag på spy flera gånger. magsjuka går överallt nu så..
inte trevligt,och min syster e oxå sjuk,så jag har blivit smittad av henne ,tror
jag iaf..annars e dt för att jag inte har klätt på mig ordentligt när jag har vart ute
eller ngt.. x'D
men jag vill inte va sjuuuk!!!!!!!!!!!! blääääääää

nu ska jag lägga mig ner o vila o kolla på film :) 
vill bli frisk nu asså!! vill inte va såhär på lördag när dt e lilla jul! 

jag längtar som fan till jul! :) fyfan va mysigt

 

Av Gabriella Mattsson - 19 november 2010 11:48

hej
jonå,igår kväll var jag på hr från 5-11 typ..dt var faktiskt ganska kuul! :'D hehe
men ikv ska jag inte fara har sån saaatans mensvärk!! kan knappt stå.fyfan
UUUUUSCH! ÅHHHHHÅHÅHHÅH wbefhyebedbsvnjk whwbjn vc!!!  AJAJAJ!!
sku egentligen stå i köket ikv..och imorgon ska jag va i salen igen.

men nu ska jag pina mig till stan o köpa förkläde,dt hade jag glömt bort o köpa,och
jag måste ha dt tills på lördag!
men jaja hejs  

Av Gabriella Mattsson - 16 november 2010 22:33

jo jag kom på en sak.. 
alla tycker olika,och ni kanske tkr att jag är dum i huvudet/usch o.s.v
JAG tkr att billy idol va snygg när han va ung :') hehehehe


 


 


 


 

 


 


haha ja..men iaf,jo. alla tkr olika
men inte var han väl sådär grymt snygg heller men ganska så.. gah 

ja men godnat! 

Av Gabriella Mattsson - 16 november 2010 17:24

haha hej.
jag är väldigt bra/smart/smidig
nej jag är en nolla/dumihuvudet/cp/mongo/ful o allt man kan bli
jag försov mig imorse,missa båda bussarna,och sen går dt väl en vid 10-11? :s
så jag vart hemma idag,fick ju ingen skjuts heller.. heh..
men idag har jag bakat mockarutor,dom blev faktiskt goda..helt otroligt.
och jag har prov i morgon så jag ska just sätta mig ner i sängen o läsa.
dt kommer ju verkligen gå bra..
och jo,jag är helt förvånad,jag har inte rökt alls idag!!!! o kl e typ 7!!
OMG!! bara för att jag skrev dt där nu så vart jag röksugen,så jag ska väl
ut just o ta min första x) haha men jag e ganska nöjd ändå att min första blir kl
7 typ på kvällen,och jag tar kanske en före jag går o lägger mig,så jag är nöjd med att dt blev några idag :)
men hejhej








Lite gammal musik :) 











Av Gabriella Mattsson - 15 november 2010 19:18

kommer jag nånsin kunna tro på kärleken igen eller kommer du föralltid bara vara
min vän? jag undrar hur dt var ifall dt blivit du o jag,jag skulle hålla om dig o aldrig släppa mitt tag. behandla dig som pojken du förtjänar att vara. jag har kärlek till dig som inte är besvarad.
korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig för allting som du är o du
tog mig på fötter igen. 
och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär,för när du behöver mig kommer
jag redan vara där. en bra vän som fanns där ifrån början.

håll hårt i min hand när änglarna faller,säg ingenting,bara håll mig i handen,
du är dt finaste jag vet,dt finaste jag vet. 
dt är svårt att förklara när inte ord räcker till,jag tror ingen förstår,när vi är med varandra,känns som tiden stannar.
du kan vara den rätta så håll hårt i min hand. första ögonkastet dt var kärlek
redan då,du har gett mig ett nytt liv o ngt att tro på.  

Av Gabriella Mattsson - 14 november 2010 20:26

tjääinare.
jo att for ju till johanna i fredags,helt otroligt så drack inte iddi haha
så dt vart en hemma kväll,alltså fredagsmys typ.
johanna o jag satt o spelade spel o hade de trevligt,o iddi satt i vardagsrummet
o spelade ps3,men några öl drack han ju,men han var inte full :)

på lördan när vi vakna så for vi o handla o tog dt lugnt hemma en stund sen skulle 
johanna fara på middag kl 4 så jag vart hemma med iddi. vi delade 1 liter jäger
han och jag,och den va slut vid 8 typ..haha
jo och sen kom kalle,john och fjäder dit. och dom fick ngn konstig idé...
dom tänkte börja tatuera varandra men sen kom johanna vid 10,och så for vi alla till raggarkrille..och dom tog med iddis tatueringsmaskin och började tatuera varandra.
john tatuera 3 kronor och en glad smiley på fjäders hand,och fjäder tatuera en glad smiley på johns hand oxå..och john tatuera in fuck på sin hand..haha
och dom är dumma i huvudet ja. tror nog att dom ångrar dt idag :p haha 
idag när vi vakna så kom emilia dit(iddis dotter) så åt vi kladdkaka,och sen for
johanna och jag till pappa och åt tårta där :)
jag älskar dig pappa! <3 
dt var min helg dt.. 


  

Av Gabriella Mattsson - 11 november 2010 16:03

heeeey.
imorgon e dt fredag! yeah,fiiint!
vettefan vad man ska göra?! om dt inte händer någge roligt
så far jag ut till sund,till johanna och iddi :)

och jo,e på praktik på pommern,har vart där sen i onsdags o ska
vara där imorgon med,jävligt niice där! dom e så jävla roliga där! haha

men ikv ska jag nog bara vara hemma,ska städa mitt rum lite sen senare tror ja xD
ska iaf just ut o köra lite fyrhjuling med min bror.
så hej

!    

Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards