gabriellaelinsofia

Alla inlägg under juli 2011

Av Gabriella Mattsson - 4 juli 2011 14:49

hej nu är det så att jag har bytt blogg,till devote.se

heter: gabriellaelinsofia.devote.se där!   

Av Gabriella Mattsson - 2 juli 2011 15:55

fyfan jag kom hem halv 6 imorse..

mådde inte alls bra! fyfan..

kom till stan igår kl 10-11 typ?

och så gick jag till engelskaparken o drack,int så mkt folk men de va trevligt :)

fyfan,ja...sonny va ute i lemland o drack,sen for han till arken vid 1. och hans

tfn dog så jag har inte fått tag på han sen kl 3 i natt typ! SATANA!!

och jag saknar honom jättemkt!

tror de bara blir o ta de lugnt ikv,eller kanske far till stan iaf,men jag ska

inte dricka! fyfan....sku typ kunna säga,SKA ALDRIG SUPA MERA!!

men de gör man ju fan ändå! :P och jag som sa att jag sku ta de lugnt efter

midsommar till rockoff...men de lyckades ju verkligen.....NÄ!

men nu ska jag ju försöka hålla mig ifrån det! heheh...

och jag är så jäääävla sugen på HAMBURGARE!!! MUMMMSSS!! så mamma

far efter de åt mig från kiosken,hamburgaren där är så jääävla good..mm-mmm!

jaja,men nu se på film eller någgi :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards