gabriellaelinsofia

Alla inlägg under mars 2011

Av Gabriella Mattsson - 29 mars 2011 21:16

HÄÄY! 

har pluggat hela kvällen,fy. 105 jävla fuking ord..saatana. kmr gå åt helvete.

och jag vill ha sommar!!!!! vintern kan sprätt åt satan,dt är så kallt! 

jaa..och dt är bara 2 månader kvar i skolan,shiit..dt känns fortfarande som att

vi just började sjömans,men nä. 

och helgen som var hade jag skojj,var hela helgen med en söt person :) 

antagligen ska jag va med den söte den här helgen med <3 :) nice

och den 14 fyller emma år,så den 13 blir dt lillördag! 

nu sova sig lite så man ork med skol helvete.

pusseN

Av Gabriella Mattsson - 20 mars 2011 19:01

satan va båda har förändrats på utseende haha

gaah va låångt hår jag har!!! 

när skolan börja :) 

   


man va klantig i somras,körde omkull xD haha 

   

Av Gabriella Mattsson - 20 mars 2011 18:00

         


haha knäppaste/konstigaste m.m klassen i 9:an :P 

     

Av Gabriella Mattsson - 20 mars 2011 11:01


ibland kan man va knäpp jao..

 

vill att dt ska bli sommmaaaaarrrr!!! 

          

Av Gabriella Mattsson - 20 mars 2011 10:53

igår kom johanna o iddi hit! vi badade bastu å så drack ju förstås iddi,och jag

tog några bara :) känns ju så konstigt att den här helgen har jag varit nykter i

3 jävla fucking veckor.. :s dt är inte jag..haha brukar ju fan dricka varje helg annars. haha jaja men dt e bra dt oxå att va borta från drickandet. sparar lite

krafter till sommaren sen,för då ska de supas :D haha..

och idag ska jag väl antagligen baka lite,har jag bestämmt iaf,men får väl

se om jag orkar :P haha 

int så länge kvar nu heller innan johanna får bebisen :D 12 dagar kvar!!!! omg

beräknat den 1 april,meeeen...hoppas att den int kommer ut den 1:a för då e

de ju typ som ett aprilskämt.. :) haha 

jaja men häy på er


tummen upp! 

 

söööötisar

       

Av Gabriella Mattsson - 15 mars 2011 12:48

                  

Av Gabriella Mattsson - 11 mars 2011 18:27

skolan var ju seg som vanligt idag,slira som vanligt oxåååå..haha 

emma o jag gjorde örtbröd,sockerkaka  m.m...

haha,vår lärare sa att vi sku ha vetemjöl och grahamsmjöl,och så sku vi hämta 

grahamsmjöl så hitta vi inte dt i vårt torrfråd,där fanns bara rågmjöl. så vi gick till

andra köket för att hämta grahamsmjöl,men därifrån fick vi med oss rågmjöl... :s

hahah vi sku ha grahamsmjöl,men dt kom vi på efter att vi hade stoppat dt i bunken..hahaha! och sen så sku va ha oregano i oxå,och dt glömde vi oxå..hahah

vi är ju bääääst.. NOT..och på bussen hem slira dt oxå som fan xD 

just nu sitter vi hemma hos mig o dunkar musik,vi ska väl grädda chips och 

se på en skräckfilm eller ngt liknande :)) 

blir en lugn helg! :D 

och jo,emma är inte blond längre,hon är brunett ;) 



bara för att vi är söta.

    

Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards