gabriellaelinsofia

Alla inlägg under april 2011

-

Av Gabriella Mattsson - 30 april 2011 13:29

tjena,låste bloggen ett tag för att dt är nån/några omogna ungar som

kommenterar hela jävla tiden. men nu när jag har tagit bort gästlösen så lär

de väl inte hjälpa,lär ha massa kommentarer igen.


kan inte fatta att dt är 1 maj imorgon,satan va dt har gått fort,tyckte just

att dt var nyår,men ungefär.. bara 1 månad kvar i skolan :) niice

så dt lär nog bli så att man ska tää idag! emma kmr väl vid 5-6 tiden ungefär 

så börjar vi med o ta några groggar,sen bär dt nog av till stan.

gulle for hem för en stund sen,stackarn..han mår inte så bra.. :/

får väl hoppas på att gulle mår bättre ikv så man får va med han :)

jag älskar sonny <3



jävligt bra låtar



-

Av Gabriella Mattsson - 24 april 2011 18:26

dra åt helvete du/ni som kommenterar min blogg sådär dumt.

alla har olika "smaker" okej?! du/ni är int heller perfekt/perfekta,tänk på dt.

du/ni kanske int heller ser bra ut,men dt finns nog ngn kille/tjej som tkr att du/ni

ser bra ut..

alltid är dt ngn som hackar på mig,vad jag än gör.

eller så kanske du/ni är avis på mig för att jag har hittat en underbar kille!

lev ert eget liv o sluta hacka på mig.


JA DU/NI SKA VETA ATT JAG TKR OM SONNY,VÄLDIGT MKT

-

Av Gabriella Mattsson - 22 april 2011 22:22

Jag älskar sonny <33

Av Gabriella Mattsson - 6 april 2011 09:47

jo dt var meningen att jag bara sku sova i stan över helgen,men njä..dt vart

lite läängre jao..har ju vart med sötaste<3

har ju inte varit hemma sen i fredags,och dt är onsdag idag..så jag tänkte att jag

sku fara hem idag och bli i stan i helgen igen :)) hehe.

får väl se hur dt blir,men antagligen blir dt så.

har prov idag oxå,saatana.  och imorgon med.. jippie SNART FÅR MAN ÄTA

yeah,jag är hungrig som fan.. haha jag vet att jag inte skriver någge viktigt.

men dt här e väl bättre än inget? elller?! :)

men nu ska jag fortsätta med arbetet som jag jobbar med inaaaa heheh

Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards