gabriellaelinsofia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Gabriella Mattsson - 30 oktober 2010 14:16





Av Gabriella Mattsson - 30 oktober 2010 13:56

tjääääinare.
igår var jag i stan med emma och melinda,vi mötte melindas pojkvän i hamnen

vid 6,sen fick emma och jag skjuts hem med robban! :)
hemma hos emma slira dt mkt xD som vanligt.
vi gick o la oss där vid 12 redan! :O herregud. haha
så går dt när man går i skola,dt sliter som fan xD haha
och nu är jag hemma.
ska kanske ut till sund ikv dåe,och så ska väl johanna och jag fara o bowla imorgon
och vi ska väl försöka få pappiii med oss! :) hähäh
men dt e bara att höra av er ikv, 04573427448!



väldigt fin bild! haha dt där ska vi ha på halloween.
enligt emma så ska vi vara hos robban o supa så sätaN.
   

Av Gabriella Mattsson - 28 oktober 2010 20:55



hahahaha! från högstadiet när vi sku klä ut oss

  


ojoj vilken gammalbild     


lite sånt som jag har fottat

       

   



hahah ojoj,från midsommar -10

  

Av Gabriella Mattsson - 28 oktober 2010 20:44

tjäääinare ;) 
hmm..var i skolan idag dåe,(som vanligt? xD)  
helt jäävla slött..var meningen att jag sku festa lite i helgen men just nu
har jag ingen ork alls.
så dt blev lite ändrade planer!  ska till emma imorgon o nassa,vi ska ha
fredagsmys ;)  

någongång måste man ju ha en lugn helg :)
på lördag vet jag inte ännu vad jag ska göra,var ju meningen att jag ska på 
höstdans till hammarbo,men jag har ingen ork till dt. så jag får väl se vad som
händer,om man far ut till sund eller vart man nog hamnar :p haha
men jaja..godnatt! 
pussen

 

Av Gabriella Mattsson - 26 oktober 2010 18:26

i hurt myself today
to see if i still feel
I focus on the pain
the only thing that´s real
try to kill it all away
what have i become?
my sweetest friend
everyone i know
goes away in the end
full of broken thougts
the feelings disappear



you are someone  else


  

Av Gabriella Mattsson - 26 oktober 2010 17:55

tjääinare
hmm..vet inte vad jag ska skriva riktigt.. men iaf vi är lite konstiga på sjömans..


martin: jag hade en gång en kanin som sket ihjäl sig...
sandis: tänk om en vandrande pinne sku kunna bryta nacken av sig då?!? :o 
madde: kolla vilken fin regnbåge! :) 
alla: asg xD 

vårt samtals ämne idag när vi va ute o rökte var typ döda kattungar,älgar,får,kaniner och allt annat möjligt xD 
hahah ojoj

pussen! 

 

Av Gabriella Mattsson - 24 oktober 2010 19:12

tjääinare
i fredags efter skolan var jag i stan med emma o melinda.
väntade på att johanna sku sluta..sen for johanna och jag till baul,för iddi var där,
dom ölade o dom hade badat bastu när vi kom dit..och johanna sku på middag till
hr med jobbet så jag vart kvar där med galningarna..trodde jag sku dö,men dt
gjorde jag inte xD haha
dom bara satt där o ölade o lyssnade på musik..sen senare kom tomas,john o 
fjäder dit. o efter ett tag så kom johanna tillbaka som tur va :p haha 
och dom bara mobbar mig,så det va tur att johanna kom xD jao efter ett tag 
for vi hem.
och på lördagen så gjorde vi inte så mkt,iddi drack inte så vi va bara hemma,haha
helt otroligt att han inte drack :o haha
var faktiskt en seg dag dt,vi såg bara på film o satt o spelade.
och på söndagen(idag) så var vi o bowlade,haha jag fick 11 strike,och johanna
7 xD och jag vann :p 
kanske far dit nästa helg igen,eller isf bara på fredagen för på lördag så är dt 
höstdans på hammarbo,så man måste väl dit antar jag,kanskeeeee :p 
hahah 
men jag drogar den här låten,vet inte vrf men..

<3

Av Gabriella Mattsson - 21 oktober 2010 18:16

hahah ojoj va gamla bilder på oss :D 
  

den här filuren vill jag tatuera,haha varför är att han är söt och
cool,och min syster kallar mig stinky 
 

Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards