gabriellaelinsofia

Alla inlägg under januari 2011

Av Gabriella Mattsson - 30 januari 2011 15:36


HAHAH! ni måste kolla hela! 




Av Gabriella Mattsson - 30 januari 2011 15:11

Fredag började väl med att tröga i skolan,sen vart dt ut på stan. Emma o jag

tog hem 3:ans buss (tror ja?) till mig,sen for vi till hugos med mammi o köpte

lite smått o gott,för vi tänkte att vi sku va hemma..men planerna ändrades.

Vi for in till stan med halv 7:ans buss..den var väldigt sen..men vi tog oss till 

stan iaf! Vi stod på select ett tag för vi väntade på robert o helge..men till

slut så kom dom,och vi for till helge o började dricka lite. Jag var inte sådär

speciellt täsugen så jag läskade inte mkt..men trevligt var dt iaf! Vi fick

skjuts hem av lennarth vid 12-1 någge? :) 

igår(lördag) så visste jag inte vad jag sku göra,tänkte då oxå att jag sku bara

va hemma..men sen så pratade jag med elin..hon,rickard,saiker o jerry sku till stan o köra runt o läska lite..så jag följde med! 

först hade vi preluden,men sen så for vi efter ladan,satan va dt är kul o sladda! 

men jerry är kung på att köra! :D han är min idol!!! <3<3<3<3<3 hahaha! xD 

kom hem vid 1 typ? :) 

idag har jag inte gjort så mkt,har vart o handlat lite o vart till iddi 

troligtvis får han komma hem i morgon :) 

papppi kanske kommer idag oxååååå! :D

snart ska de ätas hära..så häääy! 


gammal



satan va jag tyckte om den här bilen! :/

 


pappiii :)

    

Av Gabriella Mattsson - 26 januari 2011 19:19


HAHAHAH! för en stund sen så skulle jag gå på toa..

ja,såhär såg de ut när man kan dit...hahaha!

sjuk katt man har :) men han e söt ändåååå <3


 


min syster är pussglad ibland,gulligt

  



Av Gabriella Mattsson - 26 januari 2011 18:48



                                                               

ey

Av Gabriella Mattsson - 26 januari 2011 17:53

ja jag bli så galen/störd o alltmänt cp på en sak

varför är inte killarna "känsliga" ? jag menar..när man typ har börjat gilla ngn

tjejer blir ju helt glada/vilda/gråtfärdiga typ...men man ser ju inte 

dt på killarna? why not? inte för att jag menar att killarna ska typ bli 

gråtfärdiga...men dom kan väl åtminstone visa dt? på nått sätt..

JAG FATTAR INTE!'

höhö,ja..

och jag pratade med johanna för ngn timme sen,hon har pratat med iddi..

han har klarat sig pöörfekt! vilken lättnad! *pustar ut* 

imorgon är alla sjömans lediga för att lärarna ska göra någge..men inte jag

o josse! för vi ska arbeta bort lite timmar när vi har vart sjuka :)) 

yeah

sitter som vanligt här o dunkar JOHNNY CASH!

men attt...vad fan ska man göra i helgen?! jag har ingen aning.

hjälp mig

men att min cp/störda/fjortis/ emoliknande sak är bäst! 

känn dig träffad emma..MÖÖÖH



fittan va störd man kan va,alltid lika fin

  


FITTAN VA EMO..eller? 

    




Av Gabriella Mattsson - 24 januari 2011 21:34

åh,skit! 
jag vet inte vad jag ska göra om du försvinner! :((

:'(  

Av Gabriella Mattsson - 24 januari 2011 06:25

jag typ försov mig nu..så jag får ta 20 över 8ans buss...satan.

men jag har ju emma för hon försov sig oxå,vilket sammanträffande (?) xD

men iaf,vi har kök idag..och sen har vi data i 2 timmar,fyfan va dt är

slöööööttttttttt! GOOSH kmr typ dö av tråkhet.. :s 

men ganska skönt när man får sluta halv 2 iaf! yeah.......

har engelska prov i morgon oxå,MÅSTE komma ihåg att ta hem engelska grejjerna!! 
HOOH...MÅSTE!  

höhö,men jag ska typ ta o göra mig i ordning nu..

pussen


fanfanfan..


ÅH,jag vill ha sommar! schteeka sig lite! :) 

      

    

-

Av Gabriella Mattsson - 23 januari 2011 18:16

ÅÅÅH VAD JAG BLIR IRRITERAD! 

JAG GÖR  PRICKIKORV AV DEN DÄR SATANS HÄST JÄVELN SNART!!

ORKA SKRYTA OM DEN DÄR JÄVLA HÄSTEN HELA TIDEN! 

HERREGUD! 

INGEN BRYR SIG FAN INTE! 


Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards