gabriellaelinsofia

Alla inlägg under juni 2011

Av Gabriella Mattsson - 27 juni 2011 11:40

tjena,vakna för en stund sen..mamma kom o väckte mig o fråga om jag

sku med till käringsund o spela minigolf med johanna,iddi o emilia :)

så de blir det jo! dom sku simma oxå så får se om man gör de med.. :)

får väl se om jag lagar rabarberpaj eller bullar idag då,höhö..var ju

meningen att jag sku göra de igår,men de vart inte av..hann inte,eftersom

gulle kom hit! :) <3

längtar lite till rockoff,men ändå int..eftersom skolan börjar nästan då.. :((

jaja,nu ska jag göra någgi annat..



- tkr om den här gulliga pojken mer än allt annat på denna jord! han betyder allt

för mig! <3 Älskar han otroligt mkt! <3

 

Av Gabriella Mattsson - 26 juni 2011 11:34

hann int ta så mkt bilder..



                           

mitt lilla gulle är så söt :)

 

 
Av Gabriella Mattsson - 24 juni 2011 11:03

YES!,fredag! och de är fint väder! eller gaanska fint..de regnar ju inte iaf ;)

de e bra de! är så satans taggad tills ikväll! :) kmr nog bli super kul!

kmr ju massa roliga människor!

ska fixa mig nu o sånt tills ikv,jag säger som satan..ikv ska de suupas!!

Av Gabriella Mattsson - 22 juni 2011 12:45

tjena

är just nu barnvakt åt syrran..men mamma kmr ändå hem snart.

och så sittar jag o rockar till guns n roses!

när mamma kommer hem kanske jag tänker fara ut till sund,johanna fyller ju

år idag så :)

och jag längtar som fan till fredag! :D

åh så härligt! solen har ju tittat fram i 2 dagar nu! men de blåser lite kallt..

hoppas att de e bra väder på fredag iaf :)

men nu ska jag göra någgi annat.

-ÄLSKAR SONNY!   


 

bästaste syster! <3

   


HAHA! :D

    

Av Gabriella Mattsson - 20 juni 2011 15:04


7 MAJ


                                             


18 JUNI


                                                                                                                                

-

Av Gabriella Mattsson - 20 juni 2011 13:56

 

Presentation

Gabriella_Mattsson@hotmail.com :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards